Sen dag.

Oj, vad sent det blev. Precis som jag sa tidigare.
Hade jobbat klart för
ungefär 45 minuter sedan.
Pust! Men, ganska skönt att rida på kvällen.
Så härligt när det är varmt ute länge.
Min mamma var med och höll mig sällskap,
eftersom Michelle, Elsa och Isabell åkte
till stranden med Zento. Bilder på dem kommer
i ett senare inlägg :)

Jag stannade alltså hemma och red de hästar
som var kvar. Mamma tog lite bilder innan det
blev för mörkt, är ni sugna på att se dem?

Här kommer dem :)
Alla är klickbara!


Först kommer det bilder på Annikas fining, en STOOOR häst xD

  

   

Sen blev det lite bilder på en ponny vi kallar Flip,
fin ponny som hoppar superbra. 5 år tror jag.


     

Fem eller sexårig fuxponny, blev bara några få bilder på denna..

   



Sista vi tog bild på var Dash, fullblodet som nyss är inriden.
4 år, reggad som både paint och fullblod.


 


Såja. Det var vad bilder det blev idag. Belladonna fick vila. Kände
att det blev för sent, samt så har hon gårr varje dag, så hon
dör inte. Hon fick vara ute i hagen riktigt länge idag! Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

hur hög e den stora fuxen ? :P

2010-06-30 • 00:19:17
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: alex

Den är runt 170-172 :p

2010-06-30 • 00:35:53
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: anne

jag gillar Dash

2010-06-30 • 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0