Diss...



Går till denna sortens lamicellschabrak. Jag har ett blått
sådant, jättesnyggt var det när jag köpte det, men
redan efter första tvätten tappade den formen helt.
Den satt jättekonstigt på hästen. Som om sömmarna
drog ihop sig? Nu tvättar jag ändå mina schabrak försiktigt,
men trots det så kändes det lite förstört redan efter
första tvätten. Nu efter kanske 5-6 tvättar, så har även
tyget blivit helt vitflammigt, jättekonstigt. Jag ska ta bild
på det imorgon om ni vill. Tyget har liksom tappat sin färg.
Dålig kvalité.
Är besviken på detta schabraket. Det kostade ändå 400-500kr
och då ska det hålla lite mer än så?
Lite frustrerande är det. Men men, man lär så länge man lever.
Så tänk på det allihop, köp inte detta schabraket, bara ett tips!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan köpa de då :) mejla isf ;)

2010-06-30 • 15:30:47
URL: http://llineeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan su inte skicka bild på det iaf? :)

2010-06-30 • 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0