Belladonna...

Jaa, imorgon ska vi på återbesök i helsingborg.
Eller, imorgon och imorgon, idag blir det ju. Inlägget
nu skrivs ju klockan snart ett på natten.
Jag har riktigt ont i magen inför detta besöket.
Jag tror inte hon är okej. Det känns fruktansvärt
tråkigt att säga, men så är det. Min magkänsla säger
att hon inte är okej. Vi får väl se. Ni får hålla
tummarna iallafall? Det kanske inte är så farligt som
jag inbillar mig?
Ush. Jag avskyr detta. Min ponny. Min älskade ponny
som jag tycker jag tagit väl hand om, får detta tråkiga.
Känns inte rättvist.

Äh, ska inte måla fan på väggen nu.
Önska oss lycka till istället, berättar imorgon hur det gått!




Gammal gullig bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0