Svar på en fråga :D

Fick för ett bra tag sedan en fråga ifall jag inte
kunde berätta vad det var för hästar jag hade
på bilderna i min header. Självklart ska jag
berätta det :D



Den här bilden är från en tävling på min förra ponny Fröken Fanny <3
Världens finaste ponny, som jag saknar till tusen.



Det här är ju försåss Belladonna :) På sin tredje eller fjärde
tävling som fyraåring. Duktiga ponny nollade båda klasser :)



Denna bilden är tagen i Viarp på mig och Ronaldo.
Bild från en lyckad tävling. Fina ronaldo<3

 

Åh, fiiina W. Charon!
Annikas förra häst :)



Ahw, älskade Nellie! En häst som stod ett tag hos Sveninge som jag red :)



Den här ponnyn är fin! Det itne vad den heter, men hoppade den
flera gånge på pay and jump!  Kallades Suri  :)




Ahw, och så sista bilden är på Belladonna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0