Nu ska jag visa er...

... vad jag handlade i Falsterbo idag!

Dåliga bilder, men sak samma bättre kommer senare!




Chaps, liknar mina förra som är ganska trasiga nu :p



Vanliga skor med stålhätta, det bästa som finns! Mina nuvarande trillar
hela sulan av på när som helst :s



Coool lamicell-hjälm :p Snygg och billig :D



Det bästa av allt - pioneerstövlarna <3



- Sporremmar, sporrskydd, sporrar, termometer, KLstrumpor, pioneerstrumpor.
Ska ju färga sporrarna blå senare :D



-KL-pike :) Från börjes 300 kr!



Ett par silvriga boots xD Haha, kunde inte låta bli.



Och så en s*iiiitsnygg KL-jacka.. haha kommer aldrig vilja använda
denna snygging i stallet ju :p



Kommentarer
Postat av: Frida

älskar bootsen!

skitcoola, stog själv och höll i ett par guldiga x)

2010-07-10 • 23:28:58
URL: http://fridakristland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0