Hiss!

Under kategorin Hiss&Diss, så tänker jag även
lägga in inlägg om bloggar jag hissar och läser.
Jag läser väldigt, väldigt många hästbloggar,
och tänker dela med mig av de jag hissar.

Denna gången tänker jag hissa Johanna Grant!
En tjej med två superfina ponnyer Chaboukie
och My Lady, som hon tävlar
med. En färgglad blogg. Johanna är en tjej som
sticker ut, med sina fantastiskt matchade outfits
och välmående snygga ponnys.
Hon skriver mycket om sina ponnyer, tävlingar
och massor om häftig utrustning.
Jag tycker Johanna verkar vara en superhärlig
tjej som rider skitbra :D
Har man varit på den bloggen en gång, så är man fast!
Hihi :D


http://johannagrant.shapemeup.se/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0