Gästbloggning!

Tjaaa, Frida som pratar :)

Jag ska gästblogga här hos Alex :)

Jag hittade Alex bilddagbok och sen så la jag till henne som vän efter att ha kollat igenom hennes bilder, vilket var ganska många.... Efter det har jag följt hennes blogg också, ni förstår nog varför ;)

Lite om mig... Jag är en glad tjej på 15 år, rider 5 gånger i veckan på min häst. Just nu håller jag på att gå mopedkurs för EU-moppe, yeeeeey..... Hyfsat kul, fast det blir skönt när man kan ta sig dit man vill lätt ^^.
Jag ska börja nian till hösten och vill nog läsa NV senare, fast det hinner nog ändra sig med tiden..... När jag inte är i skolan eller stallet så blir det plugg, kompisar, serier och dator. Är ingen så friskus som är ute och springer, lite väl laaaat för det :P


Jag har en häst vid namn Gadfly, kallas "Gadden". Han är inprincip mitt allt, drog upp mig på fötter igen när min ponny Tabasco var tvungen att tas bort på grund av måååånga olika skador.
Tabasco stal mitt hjärta på direkten och det mesta är kvar hos honom.

Men till det bra! :D Jag har "Gadden" som är ett svenskt varmblod, 168cm hög och brun.Han har tre vita ben och en bläs. Hans är efter Nobel och morfar är Eighty Eight Keys xx.
En liten lustig prick med många idéer och en stor personlighet! Vi har tävlat nationell LA hoppning och lokal LA dressyr. Just nu vilar han men annars brukar både och rulla på hyfsat bra.. Han var köpt som en dressyrhäst men fick bli en hopphäst ett tag ^^

På min bilddagbok (@Gadfly) skriver jag om min hästs och min vardag, träningar och tävlingar.. Bevaka, bli vän, kommentera eller bara hälsa på, det väljer ni själva ^^) Har ingen blogg då jag inte är så begåvad när det gäller teknik och sånt grejs......


/ Frida Gårdh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0