Dagen idag...

Idag har jag varit ledig. Har tillbringat hela
min dag med världens bästa kille, min kille - DG.
Vi har sovit länge, varit på väla, på stranden och
krängt supermycket jordgubbar.
På väla hittade jag två pikétröjor, en röd och en blå.
PERFEKT att rida i. Finns på rea på Gina Tricot nu, för
49 kr styck. Haha, billigare än så blir det inte? ;)

Just nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik.
DG passar på att spela medan jag ändå bloggar.
Haha, han förlorar. Lite roligt.

Så, idag har jag inte rört en enda häst och det känns
skönt. Japp, faktiskt. Hur mycket jag än tycker
om det, så är det så otroligt skönt de dagar man
är ledig och slipper tänka på hästarna.
Är ju i stallet tolv timmar om dagen, varje dag
och ibland ännu mer. Så, det behövs ledig dag ibland!

Jaja, nu ska jag sätta mig och kanske se en film med DG.
Ni får ha det så bra allihop!



alex - utan ridhjälm och ridbyxor. en bara helt vanlig alex.

Kommentarer
Postat av: DG

En helt vanlig, söt alex

2010-07-23 • 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0