Svar på en Fråga!




Förstår att många undrar det! Det hade jag också gjort, haha!
Jag är väl medveten om att jag är lång på henne, men
det här är en ponny som inte accepterar
så många. Mycket speciell och kräver ryttare med skinn på
näsan. Hon är ett sto ut i hovarna. Jag rider henne och utbildar
henne för att hon snart ska kunna ha någon mindre på ryggen.
Vi hoppas väl på att hon ska tävlas lite till våren och därefter
prova att lägga ut en annons typ:)
Alla som känner denna ponnyn vet hur hon är och förstår, haha!
Att jag får sitta på lite mindre ponnys ofta är för att de behöver
det och jag är ju inte så lång så att det absolut inte går.
Jag tycker absolut att det är roligt att rida större hästar också.
Jag hoppas väl på att om några år när jag har råd kunna köpa
mig en ung storhäst.

Så så ligger det till :D
Undrar ni något mer så är det bara att fråga på, det vet ni! :)


Kommentarer
Postat av: Henrietta

jag tycker du är lite lång på grynet men inte för lång! precis lite fetr lagom :)

hon är VÄLDIGT speciell bara på den tiden jag träffa henne och red henne 2 gång hon kräver mycket och jag tycker du rider henne jätte bra! :D

2010-12-23 • 15:35:40
URL: http://rolletollebus.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hehe lite gulligt att kalla dig lång! XD Ser väl en liten aning stor ut, men inte värre än många dressyrryttare på sina b-ponnys! ;)

2010-12-23 • 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0