Sorry

Förlåt att jag inte hann uppdatera er igår om hur det gick,
när vi kom hem från tävlingarna hade jag och DG samt mina
två brödrar filmkväll och till filmen så däckade både jag och DG
stenhårt i soffan. Jaja. Uppdatering kommer idag, kanske lite senare
då jag har mycket jag ska hitta på idag också!

Jag ska först ut och motionera lite djur med Linda, därefter till julahoppningarna
och hejja på duktiga ryttare. Efter det ska vi ju iväg och titta på.. en liten sheltie-valp!
Så, mycket att göra, men lovar er att uppdateringen kommer ikväll. Och då blir'
det JÄTTEMKT uppdatering för ajg har så mycket att skriva om! :D



Bara så ni vet så är ni BÄST mina läsare <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon ser jätte fin ut! Ser verkigen fram emot film och bilder! Även på valpen!:D

2010-12-05 • 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0