Hiss & Diss

Det var superlängesedan jag gjorde en hiss och diss!

Kom ihåg att detta är MIN smak.


Vi börjar med hiss, för det är roligast!

Hiss till:



DeNiro-stövlarna. Hur snygga som helst. Hade jag haft råd, hade
jag absolut köpt dessa bruna denirostövlar :D



GPA First Lady. Den här hjälmen sticker ut, är annorlunda. Helt urläcker!


DISS går till:



De GRYMT fula tretornstövlarna som dessutom har sämst kvalité.
De är inte snygga någonstans.



Ayr8 Leatherlook hjälm Charles Owen är helt BOOORING.







Och nej, jag dissar inte er som har denna utrustning. Alla har ju
olika smak!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tkr iaf om svart i brunt!;)

2010-12-28 • 21:26:54
Postat av: Julia

förlåt men jag dissar allt, specielt dom bruna stövlarna och hjälmarna.. kanske tretorn



sorry

2010-12-28 • 22:20:26
Postat av: Louice Råå

DeNiro-stövlarna är grymt snygga :D ge mig!!!

2010-12-29 • 00:22:01
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: K.k

håller med dig helt ! tretorn är överskattade alla har dem :O hjälmen och stövlarna är snygga har tänkt köpa sånna stövlar inte lika dana men samma märke :)

2010-12-29 • 18:28:16
URL: http://karoliinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0