Grynet var en STJÄRNA!

Som sagt så igår var vi och tävlade jag och Grynet.
Vi hoppade en klass, en LC och hon var helt klockren!
Vi alla trodde hon skulle tjura, eller bli för trött, eller
gå på bakbenen vid utgången eller något... men hon
chockade oss alla och satte en klockren nolla!
Hon hoppade ALLA titthinder och var verkligen superfin.
Hon var lätt den snyggaste ponnyn på tävlingplatsen bland
b-ponnysarna då typ hon var den enda som var både knoppad
och helklippt på benen. Haha!
Så jäkla fin var hon. Snacka om att denna ponnyn hoppar helt
fantastiskt dessutom. Hon hoppar verkligen genom hela kroppen.

Underbara ponny!




Massor utav bilder och film kommer senare! Har hur mycket som helst
att visa er. Dessutom så blev ju jag avtackad eftersom jag är 18
och det här är mitt sista ponnyår.
Hihi, dock kommer ju jag fortsätta tävla ponny många år till,
dock bara unghästar :) <3


Kommentarer
Postat av: Henrietta

åhh så söta! :D

2010-12-05 • 17:59:12
URL: http://rolletollebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0