♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag har många drömmar som jag måste genomföra i mitt liv.
Känns som att allt hade nog varit ganska hopplöst om jag inte
haft alla mina drömmar att kämpa för.

Jag drömmer om att:

Ta körkortet

Bli en skicklig hovslagare och ha det som yrke

Gå unghästutbildningen

Bo på gård och ha hästar som kommer och går

Resa runt i världen! Minst ett land i varje världsdel

Bli c-tränare

Samt ha ett underbart liv tillsammans med min DG!

Det är väl dessa drömmarna jag har just nu och jag är inte som alla
andra vettni. Jag tänker inte låta det förbli drömmar, utan jag tänker
göra allt detta till verklighet. Lovar er! :D




Kalla mig löjlig eller vad ni vill, men här har ni en kvinna som vet
vad hon vill och inte ger sig! :) Wihooo

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kannån förverkliga sina drömmar är det du! Keep going! =)

2010-12-27 • 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0