Onödigt med rubrik? haha

Rubriker är jag sämt på. Jag måste in och duscha, för
att DG kommer snart till mig. Skynda alex, skynda.
Lyft nu arslet och ta dig till duschen. Nu. Nu. NU!

Heh. Går inte så bra för mig. Har alldeles för många roliga
saker att göra på datorn. Håller på att fixa till de bilder
jag tog i Perstorp idag och samtidigt så vill ajg skriva
ett lite mer utförligt inlägg om hur det gick idag med Bellafisen :)

Jaja. Här är en bild som smakprov av det jag tog idag.



Vet tyvärr inte vem det är på bilden, men läser du detta så
vill jag hälsa dig att jag tycker du har en superfin ponny :)

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

det är emma andersson och piranda på bilden :))

2010-08-28 • 22:40:51
URL: http://theresehastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0