Bella i Perstorp!

Jaaa, det började med att vi kom dit, typ ALLDELES
för tidigt. Haha. Jaja. Det var ju lite klabb med att
mamma fick sticka iväg och jobba och så direkt
när hon kört oss till perstorp. Men men, det löste
sig, min kära far kom ut och hjälpte mig ist tills
min mamma kom tillbaka.

Bella är en ängel att ha med sig på tävling. Världens
lättaste att lasta, hur snäll som helst i transporten, trots
att hon fick stå där ganska länge.
Sköter sig alltid i alla situationer.

I första klassen gjorde hon en klockren runda. Hon hoppade
runt hur enkelt som helst och satte en nolla :)
Duktig ponny <3





I andra klassen så gjorde hon en näästan lika bra runda.
Hon kändes aningen trött, efter att fått vänta så länge,
men som alltid så ställer hon upp och gör en bra runda
iallafall :) Ett pet fick hon, men som sagt, fina språng och
jag är nöjd. Dessutom så hade vi båda på unghästarna
4 fel, så fick rosett iallafall , haha!















Det är världens bästa DG som tagit alla dessa superifna bilderna
på oss! Puss på bästa killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0